Датум: среда, 29.06.2016
Почеток: 19:00, Транспортен Центар, станица на ЈСП, прва 22-ка
Крај: паркинг меѓу влезот на Кале и Музеј на современа уметност (пикник)
Мултимодалност е посветеноста на градовите да им понудат РАЗЛИЧНИ ОПЦИИ ЗА ПАТУВАЊЕ на граѓаните на кои може да се потпрат, за разлика од едномодалниот, автомобилоцентричен модел каде единствена опција на која може со сигурност да се потпреш е колата.
Интермодалност е можноста меѓусебно ДА СЕ КОМБИНИРААТ РАЗЛИЧНИТЕ НАЧИНИ НА ТРАНСПОРТ, нивната интеграција во еден систем. Ист билет да важи за различен транспорт, да се симнеш од воз и веднаш да имаш станица за изнајмување велосипеди, на автобусот да имаш држачи за велосипед, да можеш да патуваш со воз и со велосипед.
Во битката за одржливи градови и зелени транспортни системи,интермодалноста ги истакнува предностите на сите начини на превоз, овозможува комбинации и ги прави употребливи различните начини на превоз ЗАЕДНО, во ситуации кога самостојно не се.
Пример 1. Живееш далеку од постојката каде минува автобуската линија која ти одговара за на работа за да испешачиш до неа, и затоа не користиш автобус. Кога би можел да го прикачиш точакот на автобусот, не само што би почнал да користиш автобус, туку би користел и точак.
Пример 2. Би сакал да одвозиш со точак до некоја интересна дестинација, но за тоа треба премногу време и затоа не се решаваш. Кога би можел да го натовариш во воз и би стигнал до одредена точка со возот, би го продолжил патувањето со точак. Претходно не си користел воз, но оваа можност те поттикнува.
Дупли ќар ;)
Јавниот превоз и велосипедскиот може да функционираат како добра комбинација и алтернатива на автомобилот: јавниот превоз поради својата брзина, а велосипедскиот поради можноста за „превоз до врата“. Совршени партнери!
Комбинирањето на превозот е и во полза на јавниот превоз (зашто ќе ја зголеми достапноста до автобусите/возовите: место само пешки, ќе им се пристапува и со велосипед), во полза е и на велосипедскиот превоз (зашто ќе му ги продолжи прифатливите дистанци), на животната средина (зашто ќе се намалат штетните емисии поради зголемување на привлечноста на овие 2 превозни средства наспроти автомобилите), на туризмот (зашто ќе ја зголеми понудата за дестинации и искуства за туристите). Оваа идеја очекуваме да наиде на широка поддршка од сите институции и пошироката јавност.
НаТочак веќе има направено (комуникација со Македонски железници и ЈСП) и ќе направи дополнителни активности во насока на оваа тема.
Дојдете на јубилејната КМ #50 да дадете поддршка на идејата за комбиниран јавен+велосипедски превоз!
Бараме поинаков пристап во транспортните политики!
Ќе возиме по следнава рута:
*** Секој учесник вози на своја одговорност.
Почеток: 19:00, Транспортен Центар, станица на ЈСП, прва 22-ка
Крај: паркинг меѓу влезот на Кале и Музеј на современа уметност (пикник)
---------------------------------------------------------------------
Facebook настан: линк
Промотивни материјали: линк
Рута: линк
---------------------------------------------------------------------
Записник од средба со ЈСП: линк
Писмо до Македонски железници: линк
---------------------------------------------------------------------
Facebook настан: линк
Промотивни материјали: линк
Рута: линк
---------------------------------------------------------------------
Записник од средба со ЈСП: линк
Писмо до Македонски железници: линк
---------------------------------------------------------------------
Постерот за КМ 50 |
Интермодалност е можноста меѓусебно ДА СЕ КОМБИНИРААТ РАЗЛИЧНИТЕ НАЧИНИ НА ТРАНСПОРТ, нивната интеграција во еден систем. Ист билет да важи за различен транспорт, да се симнеш од воз и веднаш да имаш станица за изнајмување велосипеди, на автобусот да имаш држачи за велосипед, да можеш да патуваш со воз и со велосипед.
Во битката за одржливи градови и зелени транспортни системи,интермодалноста ги истакнува предностите на сите начини на превоз, овозможува комбинации и ги прави употребливи различните начини на превоз ЗАЕДНО, во ситуации кога самостојно не се.
Пример 1. Живееш далеку од постојката каде минува автобуската линија која ти одговара за на работа за да испешачиш до неа, и затоа не користиш автобус. Кога би можел да го прикачиш точакот на автобусот, не само што би почнал да користиш автобус, туку би користел и точак.
Пример 2. Би сакал да одвозиш со точак до некоја интересна дестинација, но за тоа треба премногу време и затоа не се решаваш. Кога би можел да го натовариш во воз и би стигнал до одредена точка со возот, би го продолжил патувањето со точак. Претходно не си користел воз, но оваа можност те поттикнува.
Дупли ќар ;)
Јавниот превоз и велосипедскиот може да функционираат како добра комбинација и алтернатива на автомобилот: јавниот превоз поради својата брзина, а велосипедскиот поради можноста за „превоз до врата“. Совршени партнери!
Комбинирањето на превозот е и во полза на јавниот превоз (зашто ќе ја зголеми достапноста до автобусите/возовите: место само пешки, ќе им се пристапува и со велосипед), во полза е и на велосипедскиот превоз (зашто ќе му ги продолжи прифатливите дистанци), на животната средина (зашто ќе се намалат штетните емисии поради зголемување на привлечноста на овие 2 превозни средства наспроти автомобилите), на туризмот (зашто ќе ја зголеми понудата за дестинации и искуства за туристите). Оваа идеја очекуваме да наиде на широка поддршка од сите институции и пошироката јавност.
НаТочак веќе има направено (комуникација со Македонски железници и ЈСП) и ќе направи дополнителни активности во насока на оваа тема.
Дојдете на јубилејната КМ #50 да дадете поддршка на идејата за комбиниран јавен+велосипедски превоз!
За темата на оваа Критична маса бевме поттикнати од една лоша и од една добра вест.
Лошата вест е забраната за превоз на точаци во возови, а добрата е иницијативата на ЈСП за поставување држачи на автобусите за која може да прочитате на линкот.
Лошата вест е забраната за превоз на точаци во возови, а добрата е иницијативата на ЈСП за поставување држачи на автобусите за која може да прочитате на линкот.
Да изразиме поддршка за чекорите во вистинска насока!
Се надеваме истиот пример ќе го следат и од Македонски железници.
Иднината на транспортот е во комбинирањето, особено на одржливите типови: јавен превоз, автобуси, возови, велосипеди, велосипеди за изнајмување итн...
Се надеваме истиот пример ќе го следат и од Македонски железници.
Иднината на транспортот е во комбинирањето, особено на одржливите типови: јавен превоз, автобуси, возови, велосипеди, велосипеди за изнајмување итн...
Бараме поинаков пристап во транспортните политики!
Ќе возиме по следнава рута:
Завршуваме со пикник на Кале и преубав поглед кон зајдисонцето |
--------------------------------------------------------------
Критична маса е неформален велосипедски собир кој се случува во над 300 градови во светот.
Нема лидери, нема формална организација, само група на свесни луѓе кои сакаат подобар вело-град.
Од мај 2012-та се случува еднаш месечно и во нашето Скопје!
Возиме секоја последна среда во месецот по различна рута и со различна тема.
Критична маса е неформален велосипедски собир кој се случува во над 300 градови во светот.
Нема лидери, нема формална организација, само група на свесни луѓе кои сакаат подобар вело-град.
Од мај 2012-та се случува еднаш месечно и во нашето Скопје!
Возиме секоја последна среда во месецот по различна рута и со различна тема.
Критична маса во Скопје е самоодржлив, саморегулиран и самофинансиран месечен собир на урбаните велосипедисти кој зависи од придонесот на секој учесник, пред сѐ од неговото појавување на собирот и покажување бројност („Нѐ има, земете нѐ предвид“), од активната грижа настанот да помине во најдобар ред, а потоа и од донациите за промотивните материјали, волонтерскиот придонес во: осмислувањето на настанот, неговата промоција и се разбира во креативната страна на возењата. До овој момент, скопјани 49 пати возеа масовно по скопските улици, на 49 различни теми поврзани со урбаниот велосипедизам.
Да ги освоиме по 50-ти пат улиците со нашите точаци, активно, ангажирано, свесно, заедно, со полни срца!
Приклучи се! Ангажирај се! Може да нé има повеќе! И Скопје може да стане подобар град!
--------------------------------------------------------------
Да ги освоиме по 50-ти пат улиците со нашите точаци, активно, ангажирано, свесно, заедно, со полни срца!
Приклучи се! Ангажирај се! Може да нé има повеќе! И Скопје може да стане подобар град!
--------------------------------------------------------------
0 comments:
Post a Comment