26 November, 2012

E добро де!

Фотогалерија - дијалог од истото искуство при возењето по новите скопски булевари. Фотографиите се направени во истото возење како и претходното видео. Илинденска, бул. Климент Охридски и бул. Митрополит Теодосиј Гологанов. 

Дијалог со градот и останатите учесници во сообраќајот.

Е добро де, не мислевме дека по тротоар и велосипедска патека може да се движат и инвалиди, колички со бебиња и велосипеди. Кога ќе речеме дека прошируваме и подобруваме улици подразбираме улици за коли.

Е добро де, малку ја скративме шипката од знакот.

Е добро де, ја преполовивме велосипедската патека, ама затоа ептен ве осигуравме.

Е добро де,  ви помагаме да најдете каде е средината на велопатеката . Држачот за корпа го оставивме за подобро да се наденете.

Е добро де, треба ли луѓето да јадат?

Е добро де, малку атмосферската канализација не ја направивме добро. Ама затоа си имате кабаници.

Е добро де, ви ставивме знаци, тамам ве раздвојуваат со пешаците, за секого по 40 cm.

Е добро де, имаше простор на широкиот тротоар, па освен за пешаци и точаци, оставаме и коли.

Е добро де, брзам!  Да не сакаш да почитувам предност?

Е добро де,  високи ви се гумите.

Е добро де, само да завршам работа. Да тркнам до онде.

Е добро де, малку го сронав тротоарот, малку немаш каде да поминеш, ама види - и други има паркирано. Што не им викаш и ним?

Е добро де, ни пропаднал тротоарот, а контејнерите си ги чуваме тука зошто лесно ни е да ги подигнеме кога се на главни булевари.

Е добро де, дупка, се сронал цементот. Со следното проширување  и неа ќе ја асфалтираме.

Е добро де, штедевме боја.

Е добро де, можеш да поминеш под неа? Епа не се жали.

Е добро де, не можеш да ме заобиколиш?

Е добро де, си беа тука дрвjата. Ни беше жал да ги исечеме. А да ја поместиме патеката не ни текна.

Е добро де, за едно капаче?! Цепидлаки!

Е добро де, да не сакате и живата ограда да ја кастриме?

Е добро де, чадор. Епа каде да го ставам?

Е добро де, се видов со пријателот, застанав да си помуабетиме.

Е добро де, си се шетаме со внуката. Црвениве линии ми помагаат да држам правец.

Е добро де, малку ја стеснивме патеката.

Е добро де, не можете цик-цак да возите?

Е добро де, каллива вода се слеала на новиот тротоар. Што да правиме?

Е добро де, семафор! Мораше некаде да го ставиме семафорот. Ни остана малку кабел, па да не го сечеме.  А ѕитчето ни беше жал да го турнеме.

Е добро де, се изгуби патеката. Не знаете каде да возите?

Е добро де, столпче ставивме. Ама затоа го обоивме жолто.

Е добро де, се зазборев на телефон.

Е добро де, спојката со стариот тротоар не беше дел од проектот. Тоа во фаза 3.

Е добро де, да не сакате да ги чистиме патеките?

Е добро де, бандери. Па мораше некаде да ги ставиме.

Е добро де, високи тркала - високи рабници. Зошто тогаш возиш Mountain bike?

Е добро де, овде порано имаше велосипедска патека, ама мислевме дека не ви треба.

Е добро де, копавме.

Е добро де, малку се стеснува патеката, ама не е страшно.

2 comments:

Dejan Spasovic said...

http://2d3d5d.com/41817/97892/work/bikers-revenge

Tace73 said...

Истиот проблем е и за нас пешаците, повеќе сме на коловоз, отколку на тротоар! Треба да ја прошетате и проширената Првомајска, т.е. Борис Трајковски. Да не ја споменувам Огњан Прица на која цели тротоари се зафатени со паркирани автомобили, а пешаците и велосипедите се приморани да одат по улицата, која кога врне дожд е преполна со вода! Освен тоа мислам дека по секоја логика велосипедската патека треба да биде поблиску до улицата, а пешачката повнатре. Старите велосипедски и пешачки тротоари беа градени на тој начин.

Post a Comment